dilluns, 17 de març de 2008

No, collons, que no me'n vaig de vacances!

És que sempre he d'acabar així de groller tu, avui en dia si no fots el camp quan tens a partir de tres hores lliures ets una cosa rara, un pobre ésser. El nouriquisme, que afecta cada vegada més gent, arriba a l'extrem ridícul de demanar explicacions del per què decideixes quedar-te a casa: és per la feina? tens alguna celebració familiar? no quedaven vols? què et passa? Mireu, el que passa és que és possible que algú decideixi no fer el que fa la immensa majoria de gent, no fer cues, no anar a llocs massificats, etc. Tampoc he de fugir de res, afortunadament la vida a casa meva i a la meva ciutat no és pitjor que un cap de setmana a la carretera o fent cua en algun restaurant-xiringuito, no tinc cap necessitat de marxar quan només tinc 3 o 4 dies de festa; ah, i no he de demostrar res a ningú.