divendres, 14 de març de 2008

Silenci? Tant de bo...

Sempre m'han fet ràbia els modernos. De vegades, fent anar el comandament, topo accidentalment amp el programet "silenci" i, una de dos, o sóc imbècil, o sóc un reaccionari, perquè no entenc res. Llegeixo, però no en tinc ni puta idea dels autors que hi apareixen o que memoritzen els entrevistats per fotre's una pseudomedalla guai. Amb la música passa el mateix, d'on coi surten aquests grups? Els coneix la seva mare? Se'ls inventen? Al Flaixbac no els he escoltat, us ho asseguro. Llavors em surten tots els convidats que coneixen fotògrafs super-mega-guais, dissenyadors alternatius, grafiteros súper cool i un colló més de coses inútils. Sovint porten coses al bolso o a la mariconera que són de vergonya aliena. És normal això? Es veu de tres hores lluny que els convidats van alliçonats. Si m'hi convidessin hauria de fer recerca per fer veure que sóc un d'ells i memoritzar coses inútils per ser un més del ramat aborregat de modernos. Coneixeria i detectaria cool hunters, recitaria de memòria els artistes convidats del FIB, FUB, Sónar, sabria les tendències per la tardor del 2014, coneixeria fotògrafs més enllà del que em fa les fotos pels carnet, em fotria unes ulleres de merda i un serrell llepat que em tapés el front, un polo tres talles petit dels anys seixanta, etc... És a dir, seria el que es proposen combatre, seria un més del ramat.

1 comentari:

Doc Moriarty ha dit...

El modernillo es una lacra a extingir.