divendres, 28 de març de 2008

Varis Barça


Llegeixo al diari esportiu de referència, El 9 Esportiu, vàries coses inquietants i/o indignants:

  1. Roberto de Assís amenaça d’utilitzar l’article 17: mira, no en tinc ni puta idea de què diu el susdit article, però si vol dir que al teu germà li fotran una patada al cul, més que una amenaça, és una benedicció. Ah, per cert, Roberto, fots una fila tremebunda.
  2. Motta: “L’estan matant” (a Ronaldinho). Motta, tu si que ets un matat!
  3. Rexach presenta la seva autobiografia “Rexach, ara parlo jo”. Rexach, he tingut la sort, per edat, de no veure’t jugar. Diuen que eres bo, però un dropo de nassos i un autèntic fantasma. Però jo t’admiro, t’admiro perquè a part dels anys que vas fer veure que jugaves, has estat vivint del Barça durant les tres dècades següents com un campió. Has passejat per països fent-te passar per caçatalents i em sembla que el Dragan Ciric és la teva obra mestra; has fet veure que eres segon entrenador; t’han arribat a fotre d’entrenador del primer equip amb un balanç terrible; has entrenat altres equips de països forans que ara et neguen el visat; has estat assessor, etc, etc. Qui es pot permetre el luxe d’estar dècades en nòmina d’una organització sense aportar res? Jo ho responc, només el putu rei: Carles Rexach. T’admiro Charly!

1 comentari:

E.S ha dit...

JUASSSS.. NO PUC DEIXAR DE SOMRIURE.. TENS CLASSE "TIU".