dimecres, 16 d’abril de 2008

Catalunya Ràdio o Rac 1?

Fa temps que escolto Rac 1 en comptes de Catalunya Ràdio perquè m’aporta menys dosis de somnolència i de dejà vu-dejà ecouté, tot i que no m'agrada la seva Vanguarditis (no ho llegiria, però foteu una edició en català, si us plau!).
Basté-Bassas: el missatge ve a ser el mateix, entre d’altres coses perquè els contertulians sofistes són els mateixos, però em quedo amb el primer perquè m’aporta certa renovació. Ara bé, amic Basté, no tot són flors i violes, em poses nerviós quan entrevistes polítics i persones rellevants com si fossin un futbolista qualsevol i els hi fas mitja dotzena de preguntes després de l’última pregunta; quan insultes el vicepresident del teu país en antena i, sobretot, quan talles la Noemí del Corte Inglés.
Pou-Soler: Pou, per eliminació: no em puc escoltar un programa d’esports que es digui “Els millors anys de la nostra vida”. Cometo un error?
Barça: Entre l’anarquia farro-futbolística del Pou i Cia, i el califat del Puyal (el “flequic directe”, “servei de quic”, “ursai”, “bimba”), em quedo amb el Pou.

4 comentaris:

Doc Moriarty ha dit...

Vaig començar a escoltar RAC1 en els seus inicis. Venia de... la SER (ara poden insultar-me) i em va enganxar L'Hora del Pati, el Problemes domèstics i el Minoria Absoluta dels caps de setmana.

Per les tardes escoltava El Rosari de l'Aurora, que en desaparèixer em va deixar orfe de magazine de tarda (cap no m'acabava de fer el pes, però la reducció de protagonisme de l'Spin fa que el Versió RAC1 no estigui del tot malament).

Ara bé, indubtablement em quedo amb el Pou i els seus. Aquella final de París no seria el mateix sense el comen tu t'appelle!

Vironer ha dit...

Totalment d'acord. Ah, i en quant a la SER, qui no escolta el de la Morena quan perd la roja o el Madrid...

albert ha dit...

Jo RAC1 a tope malgrat infumables com la "Primera pedra".

A mi el Versió RAC1 m'encanta tot i que té algun moment dolent dolent.

En el futbol sense cap mena de dubte els carajilleros de RAC1.

jair d ha dit...

jo quan perd el madrit o la roja sempre escolto el resum del carrusel. mel per les oïdes els crits de manolo lama.