dilluns, 26 de maig de 2008

F1 orgàsmica: jo també la vull veure

Ahir vaig veure la Fórmula 1.
Sempre he defensat que, facis el que facis, hi has de posar bona voluntat i bona predisposició. Està molt bé que algú, posem per exemple algú que es dedica a retransmetre la puta F1, ho faci amb passió. Ara bé, ahir, d'allò que veien els meus ulls a allò que sentien les meves orelles hi havia una distància abismal, la qual cosa em va fer pensar: estem veient el mateix en Francesc Latorre i un servidor? Hi ha alguna versió de Fórmula X simultània que no sintonitzo i que interferia el so de la tediosa cursa que estava veient? Alguna cosa m'amagueu, ara sé per què el mític Rosés va plegar cremat com una estufa. Ja n'hi ha prou, vull la veritat! Amb la TDT ho sintonitzaria?

1 comentari:

cargol ha dit...

Per la seva tranquilitat li diré que amb la TDT es veu el mateix però retallat pels costats.

I, sincerament, vaig trobar la cursa bastant més entretinguda del que és normal (serà perquè a mi el que m'agrada és veure arrambades contra el mur i/o cotxes destrossats?).Això si, tot en el més escrupulós dels silencis, Latorre és insuportable.