divendres, 6 de juny de 2008

Publicitat de merda+ "embafa't de Barcelona"

Per a què un anunci sigui una merda, n'hi ha prou que sigui doblat per un argentí i amb missatges pseudoprofunds. Hi ha, però, uns anuncis que encara em fan més ràbia, i són els pretensiosos, aquells que, quan els deuen estar preparant, pensen que seran trencadors, que se'n parlarà. M'imagino els creatius -¿¿??- en una taula venent la moto als executius d'una empresa amb propostes de merda, dient que els deixin fer, que ells són els entesos. I els executius, ignorants com el rei de conte que es passejava en pilotes per no creure's idiota, es deixen entabanar. I sí, senyors, jo en parlaré, heu guanyat, però em quedaré tranquil. Sort que no em llegeix ni Déu. La merda d'anunci del refresc de cola per excel·lència és, per mi, un bon exemple d'anunci-puta-merda-pretensiós. Què és aquesta puta merda d'anunci amb nom de folclòrica? Fa tres setmanes que m'he passat a la meccacola, collons!
Canviant de tema: Visc-a-Barcelona. El guaiisme de Barcelona ho contamina tot, fins i tot la publicitat. És horrorós, m'imagino la Mayol i l'Hereu a la sala de visionatge d'anuncis de merda de l'ajuntament i algun publicista amb carnet delectant-se amb la proposta. Estic agafant una aversió a Barcelona... una ciutat que té tots els festivals, que es presenta voluntària a totes les mogudes, que vol ser pionera en tot. Proposo un nou eslògan: EMBAFA'T DE BARCELONA!

7 comentaris:

albert ha dit...

Papà, mamà, voy a tener un hijo.

Doc Moriarty ha dit...

fisc a barcelona

Vironer ha dit...

no s'ofengui sr. moriarty, jo també hi tinc família. La crítica és a la idea "cool-guay-multidisciplinar-fira-fòrum-festival del mil·lenni-espai escènic-spencer tunnick-bollywood-museu de la pau". En cap cas és una crítica a tots els veïns del cap i casal.

Vironer ha dit...

no s'ofengui sr. moriarty, jo també hi tinc família. La crítica és a la idea "cool-guay-multidisciplinar-fira-fòrum-festival del mil·lenni-espai escènic-spencer tunnick-bollywood-museu de la pau". En cap cas és una crítica a tots els veïns del cap i casal.

Tona ha dit...

"Mi marido me animó a ir a Corporación Dermoestética..." (doncs canvia de marit!)
Bé, només dir-li Sr. Vironer que sí que té lectors. Una servidora i el seu xicot (ambdós residents a Girona) en som un clar (que no ha de ser bo) exemple. I com que en alguna ocasió ha dit que li agrada que li comentin els posts (i a qui no..?), pos aquí en té un de nou per a la col·lecció.
Apa, seguirem observant-lo!

Vironer ha dit...

Caram Tona, sieu benvinguts tu i el teu xicot!
PD. Corporación Dermoestética mereix un post a banda perquè els seus anuncis són d'aquells que es poden mirar sense so. A més, l'estètica quilla, aquesta estètica de personal calorro de gimnàs, els metges Grecian 2000, tot plegat crea una atmosfera inquietant...

Àlex ha dit...

Que cansada que estic que des de comarques se'ns acusi de multiculturalitat i polles en vinagre i que a l'hora de la veritat déu i sa mare baixi a fer uns mojitos o unes caipirinhes o a qualsevol farra multiètnica i pluriracial a la capital...
No només ens toca aguantar els turistes de fora sinó que no podem passar per portal de l'àngel el dissabte a la tarda perquè està ocupada pels de comarques que baixen a comprar...
De totes maneres, estic d'acord en què la campanya és una puta merda, igual que totes les campanyes institucionals d'un país i unes ciutats i pobles amb autoodi i sentiment d'inferioritat...