dimarts, 10 de juny de 2008

Que s'acabi d'una puta vegada


En condicions normals, la profunda indiferència que em produeix la selecció espanyola faria que m'importés una merda el que fessin en una competició X, tant com les seleccions de Burundi o Israel. La normalitat, però, destaca per la seva absència en tot allò que fa referència a la "roja". Per tant, senzillament vull que perdin, i que fotin el camp al més aviat possible. I és que quan més tardin a perdre, més durarà la vergonyosa imatge que arrela en l'ignorant imaginari col·lectiu europeu i mundial sobre l'Estat espanyol, al qual formo part administrativament. No puc restar impassible al fet que em posin en el mateix sac que el Manolo el del bombo, l'Aragonés, els tricornis, les mantellines, faralaes, els toreros, la reialesa, el ronxes Camacho, etc. Aquests referents no existeixen en la meva cultura. No hi tinc res a veure. Sóc una altra cosa.

2 comentaris:

albert ha dit...

Podemos?

Vironer ha dit...

pueden, pueden. "Malauradamente"!