dilluns, 9 de juny de 2008

La reina Motos torna al niu, d'on no hagués hagut desortit mai


He llegit que, a partir d'avui, la reina Motos i els seus obrers hivernaran al niu durant l'estiu. El "fenomen" Hormiguero em té completament intrigat... perquè desconec com aconsegueixen manipular les dades d'audiència. Deu ser un altre dels seus trucs de merda, però reeixit. Dels retalls de programa que he aconseguit suportar, he configurat una visió general -això és poc científic, però és que jo sóc de lletres bàsiques-. És un programa sense cap ni peus, sense to ni so; no fa puta gràcia; la interacció presentador-ninots-convidats és de vergonya aliena; surten dos tios, l'un dels quals és grenyut, que es parteixen el cul de riure escoltant-se i tampoc fan puta gràcia; el presentador fa una secció de comentaris de nens que no fan puta gràcia -això dels nens és una cortina de fum, és evident que les parides són d'ells mateixos, però volen culpar pobres criatures-; la cançó de comiat participativa fa bastanta ràbia -com el to general del programa-, etc. L'únic que em crida l'atenció és la barba panotxa del Motos.
Com que estareu una mesos al niu, reina i obreres, m'agradaria fotre un tap a la punta del cràter del niu per veure si implosiona amb l'acumulació dels gasos que secreteu. Seria el meu primer experiment en pro de la ciència, o seria en pro de la justícia?


1 comentari:

Tona ha dit...

La veritat és que aquest no és un programa que vegi habitualment, però realment algun cop sí que ho he fet. Hi ha coses o seccions que no m'agraden o potser és que no les entenc... qui sap! Jajaja!
L'únic que em sembla curiós són els experiments del seu "professor chiflado" particular i els descobriments de les lletres d'algunes canços que, penso, només ho fan de tant en tant. Segurament això últim m'agrada perquè jo també faig el mateix...
I és que quan una no sap què diu exactament la lletra, sempre hi acaba trobant alguna cosa "semblant".
Bona nit formiguetes...