dissabte, 19 de juliol de 2008

B vs. Bz

Toc toc
MdlE-Que desean las señolitas?
Bz-Digues-li a la vella que surti.
MdlE-La senyola no les puede atendel.
Bz-Eh, tia què passa, no ens ratllis i mou aquest cul!
B-Está bien, María de la Encarnación, ya las atiendo.
B-Tinc l’entrenador de pilates al gimnàs, què voleu?
Bz-Eh tia, sense presses.
B-Marxeu, ja tinc prou servei domèstic.
Bz-Mira vella, a veure si et girarem la cara, puta!
B-Oh, però qui sou, de quina barriada veniu, com heu passat el control de seguretat?
Bz-Mira tia, li hem fet una mamada al segurata.
B-Valga’m Déu i l’àngel bo.
Bz-Mira tia, crec que pots ser la meva mare.
B-Això és impossible, jo tot just vaig per la vintena i estic intacta.
Bz-Calla puta, si en tens més de cinquanta. Serà cabrona la tia. Mira que te la foto eh! Puta...
B-Però, i com podeu arribar a pensar això?
Bz-Et sona un tal...Kent, tia?
B-Què dius?
Bz-Sí tia, ho pilles o no?
(Continuarà)

3 comentaris:

Àlex ha dit...

Voleu dir que no us convenen unes vacances? Urgentment?

Shosholoza ha dit...

ens heu deixat impacients per conèixer l'evolució del diàleg...

Josep Barberà ha dit...

s'us troba a faltar, benvolgut company!

Salutacions