dimecres, 2 de juliol de 2008

Malson!

He passat una mala setmana vivint un malson en què tot era vermell, però en despertar-me m'he adonat que tenia els ulls oberts sobre els ulls oberts, la qual cosa m'ha induit a pensar que potser no dormia, que no era a matrix, i aquell fotut malson era la puta realitat. En qualsevol cas, la vida continua, i com que el seny em desaconsella encabritar-me amb l'imperi, per allò de les depuracions i les llistes negres, em fotré, per exemple, amb un nou programet sorgit del vàter de l'àrea de nous formats o com collons es digui de TV3 que es porta per títol "somiers" i que va de somnis, com el que em creia que tenia. Què puc dir...bé, somiers és..., explica..., els somnis,.. Què collons! Només he vist la promo de mig minut de quan l'estrenaven, però deu ser una puta merda per:
  1. Perquè no suporto que la gent m'expliqui somnis (ni llibres ni pel·lícules).
  2. Perquè fa tuf de Silenci?
  3. Perquè la noia hieràtica que el presenta intenta fer veu evocadora i seduir la càmera, i tanta pretensió fa ràbia.
  4. Perquè tinc la sensació que deu ser com els gotets de gaspatxo d'aperitiu, que passa ràpid i desaparcebut, però fots rots d'all fins l'endemà (aquyí en forma de malsons).

4 comentaris:

albert ha dit...

Sí sí, però està bona!

Josep Barberà ha dit...

Si, sr Albert; això se li ha de reconeixer

Vironer ha dit...

Sí, a la foto porta una tofa que sembla un casc etrusc, però no està malament.

Àlex ha dit...

Ara entenc per què no t'agrada el meu bloc! pels llibres!