dimarts, 16 de setembre de 2008

Conversió


Hi ha dues expressions que no puc suportar: “els votants sempre tenen raó” i “una imatge val més que mil paraules”. Bé, això era així fins fa ben poc; que els votants sempre tenen raó segueix sent la imbecil·litat més gran que he sentit mai, però el tema de la imatge... això són figues d’un altre paner. I com ho he sabut, això? Doncs veient, com no podia ser d’altra manera, una imatge; una imatge que diu més de mi, que plasma millor la meva cosmovisió, que qualsevol altra cosa. Una imatge que m’ha travessat extàticament i que ha convertit en una farsa la meva existència fins al dia d’avui. Ho puc dir més alt, però no més clar: m’agraden els equips espanyols de qualsevol disciplina esportiva, m’agraden les places de toros, la raça i els divertits capotes, i m’excita la Esperanza Aguirre –per la seva sensualitat, pel que representa i a qui representa. I ho he vist tot juntet.
Sóc un home nou.

4 comentaris:

Reu ha dit...

no m'agrada el tenis, no pas per l'esport en si, sinó pel què aquest fa temps que representa...

hem de ser forts... el vironer s'ha convertit en estàtua de pedra, la resta, encara aguantarem..., no mireu enrere.

Josep Barberà ha dit...

Mira els negrets que contents estan... L'amo de la plantació els ha duut a la ciutat, s'ha passejat amb ells i els ha portat a "culturitzar-los". Per suposat, res de resar als vostres deus ni usar la vostra llengua...

Ha canviat alguna cosa?

Salutacions

BORINOT ha dit...

El Barça que no sap si és més argentí que holandès, confia que els mercenaris de fora li solucionin la papereta. Les quatre famílies de sempre governant aquest país paleto y hortera. La histèria patriotera s’escampa urbi et orbi per aquesta pell de brau afamada de cutrerío. Catalunya ha esdevingut un poti-poti indefinible, una sucursal de la Meseta, una samfaina sense suc ni bruc, un peix bullit. Catalunya ja tampoc és el que era. VIRONER AVUI ESTIC PESSIMISTA!!!!.... NOMES FALTA EL DE LA LETONA TOCAN ELS PEBROTS.

Lo Gené ha dit...

Desprès d'això no tornarà a ser el mateix.

I pensar que fa poc, un conegut, se'm va indignar per dir-li a la cara: "doncs jo no vull veure guanyar el Nadal"...

Certament, lo dels esportistes cata... perdó, ESPAÑOLES, cada dia és més deplorable. Però mira tu, així son "mediáticos" i els estimen "por españa".