dissabte, 27 de setembre de 2008

Redacció: vaig anar al teatre.

De tothom és ben sabut que el meu pitjor malson seria que un bon dia, en despertar-me, m'hagués convertit en la Gemma Ruiz, la reportera farandulera. Això de treballar de nits i estar envoltat tot el putu dia d'actors interessantíssims, anar a obres de petit format -puta merda de cosa- o de gran format -puta merda més gran-, assistir a performances de dansa contemporània i òpera -maridatge cultural-, entre d'altres, em fa venir calfreds. Abans em transfiguraria en la trendie de la Ballbé, la pstttttttt super-cool-porto-coses-super-rares-al-bolso.
Somnis transvestits a banda, he pensat en la reportera farandulera perquè vaig anar al teatre. Sí, un cop l'any hi vaig per amor. Ho faig. I ella se n'aprofita, em posa a prova. La resposta a tot plegat és monosil·làbica: Què. Un putu musical -dins la llista negra de perpetracions faranduleres, els musicals s'emporten la palma (Nina!!!). No m'entra al cap això de cantar en situacions inversemblants i que tothom se sàpiga la puta coreografia. Però ep, he de dir que no vaig usar les tirites per subjectar les parpelles perquè la música era trepanant i una pajarraca feia de meuca.

7 comentaris:

Doc Moriarty ha dit...

Però com em va vosté a veure aquesta cosa del Llàcer i el Guix, que són la lacra de l'espectacle a Catalunya?

Vironer ha dit...

Ja li he dit que un cop l'any em posen a prova, i s'hi recreen. Però la vaig passar (magra).Ara estaré un any tranquil.
PD. Guix i Llàcer: si l'any que ve foteu alguna altra cosa, sentireu a parlar de mi.

Josep ha dit...

Així que vostè assistí a un musical?

No es moga, que agafe el meu bat de beisbol i vinc a fer-li una amable visiteta.

Àlex ha dit...

No dissimuli, que li va encantar... Que l'he vist fer les coreografies d'amagat, quan es pensa que ningú no el veu...

Josep ha dit...

FLAIX CULTURAL:
si vius a l'Àrea Metropolitana de Barcelona no cal que avui miris la tele, que ja no fan Herois Quotidians.
El millor que pots fer és anar al Caixa Fòrum, que a les 19.30 projecten la peli El Sentit de la Vida dels M.P.

Reu ha dit...

Senyor Vironer, el meu condol.

de Ca l'Ample ha dit...

Anar al teatre no és tan dolent. Bé que mirem la tele3 i anem al cinema a veure el Woody en català , fem una mica de país! No es pot estar tan amargat... una mica d'alegria, que la vida ja és prou txunga!