divendres, 3 d’octubre de 2008

Breus ràdio


Falca publicitària d’una entitat mutualista perpetrada per Francesc Sanuy: llegit a u per hora i arrossegant lletres, encallant-se, com el nen que intenta llegir Teo aprèn a llegir. El pressupost era tan baix que no es podia repetir?
Antonio Franco: m’ofego quan l’escolto, s’embarranca tant, les seves frases són tan agòniques i inacabables que em falta l’alè. Foixeja.
Lluís Foix: en sabrà molt i serà molt intel•ligent –segur, com els altres dos que el precedeixen en aquest post-, però antoniofranqueja i repapieja.
José Antich: l’associo indefectiblement a l’Oswald Cobblepot, el “pingüí”. Fa bo i fabrià el català del president Montilla.
Elisenda Camps: em puja el sucre si per error la sintonitzo. La veu en off dels meus malsons és la seva.
Neus Bonet: n’he sentit a parlar, però no l’he sentit parlar.

9 comentaris:

Àlex ha dit...

Mestre, m'heu deixat obnubilada.
Però de què parleu?

Josep ha dit...

Culpa seua, per no escoltar Ràdio Pakcelona (programació especial fi del Ramadà) ni al Justo Molinero!!

Vironer ha dit...

Vista la riquesa i pluralitat d'opcions llamineres, potser hauria de canviar d'hàbits...

pilar ha dit...

Crec que escolteu massa la ràdio... Hauríeu de passar-vos als mitjans genèrics, com la tele i veure directament Está pasando...
Això sí que és droga dura...

mosca morta (encara no) ha dit...

com trobo a faltar la ràdio galena, gairebé no escoltava res de res, nomes sorolls i xiulets.

mosca morta (encara no) ha dit...

Vironer l´Àlex necessita urgentment assessorament hauries de fer alguna cosa al respecte.

Àlex ha dit...

Assessorament, només? Necessito una enciclopèdia, pel que veig. Vironer-Àlex, Àlex-Vironer.
Agraïria que fos en edició de butxaca. Vaig curta de pasta...

albert ha dit...

L'anunci d'en Sanuy està a l'alçada del de la Fernanda Moruno. Mare meva quina poca traça!

quitus ha dit...

vigili, que avui he escoltat en Jordi Estedella fotent un d'aquells anuncis de la mútua.......