dimecres, 10 de desembre de 2008

Declaració universal de què?

He sentit que avui és l'aniversari d'una de les putes-merdes-més-ignominioses-de-la-història-de-la-humanitat. Vaja, l'aniversari d'una filla bastarda fruit d'una lletarada col·legiada de farsants i vividors que podríem resumir sota les sigles ONU (Organització per a les Nul·litats Unides).
Jo vull contribuir a tal efemèride amb una proposta: estampar l'articulat de la filla bastarda en un rotlle de paper de vàter (bé, si pot ser, en tots els del món mundial), i eixugar-s'hi el cul en homenatge.

4 comentaris:

Josep ha dit...

Hi afegirem les fotos dels pares de la criatura?
Harry Truman, el de les bombes atòmiques.
J. Stalin, el simpàtic genocida.

Àlex ha dit...

Vironer, descansi, prengui almax i vigili que l'úlcera no se li reventi i li enverini tot el sistema sanguini, o la mort serà lenta i dolorosa...
De totes maneres, ha pensat mai en prendre algun tipus de substància que li faci veure el món des d'un prisma una mica menys negatiu?

Vironer ha dit...

Amiga Àlex, no seria pas una de les voluntàries que en algun dels actes perpetrats per l'Ajuntament superguai de Barcelona va llegir fragments d'aquests drets tan gastats -per usats- i es va sentir super bé?
Josep, aquests noms que acaba de dir m'exciten. Sota l'articulat d'aquesta Declaració que tinc penjada a l'habitació hi tinc les seves fotos i enyoro la radicalitat democràtica i humana d'aquells temps.

Àlex ha dit...

Nops. No estava llegint articles sobre els Drets Humans a la porta de cap ajuntament (ni tan sols de cap ONG vinguda a menys...).
Estava maltractant les meves neurones (les dues), intentant compondre un text que no insultés la intel·ligència de la meva consultora de la UOC, que encara ha de decidir si és pro o antiBolonya. Dira que prefereix la catalana, més que la mortadel·la, però...
Ara, l'Almax li seguiria sent útil, estimat Vironer...