dimecres, 24 de desembre de 2008

Llibre de condol per l'ànima de Silenci?



De vosaltres he après moltes coses, però em quedo amb les paraules cool i trendie, que ja formen part de la meva vida. També he après que si, casualment, paro algú pel carrer, el més probable és que porti mascarpone al bolso. He après oficis que m'han fet veure un nou món ple d'oportunitats i d'aventures. He conegut persones superinteressants de qui he après dicció de xava i castellà, cosa que m'ha anat molt bé per entrar al món de la Il·lustració, el disseny i la moda. M'heu ensenyat que es fan ulleres de molts materials diferents i uns pentinats coolíssims. I què dir d'obrir-me les portes de revistes que ni havia somiat, grups de música i artistes que per la meva ignorància i provincianisme desconeixia...
Com que no he tingut temps de merèixer sortir al programa, tot i que ja he exposat a una petita galeria de Carnaby Street, us vull dir la meva imatge de silenci?: vaig per un petit parc entre dues illes de cases del Soho escoltant una versió inèdita dels TrendsOldField a The Cave i, de sobte, l'iPod es queda sense bateria. Pssst

9 comentaris:

Josep ha dit...

No canti vostè victòria. El febrer tornen, fusionats amb el Loops fent un programa DIARI. Cada putu dia!!

Àlex ha dit...

Pot ser interessantíssim veure com s'ho fan per refondre la Sara Loscos i la Bibiana en una sola persona...
Lu cool de lu cool!

Pissarra Negra ha dit...

Els meus alumnes, si els fessin triar entre aquest programa o el Pressing Catch, no s'ho pensarien dues vegades. Potser no van tan mal encaminats els pobres, encara que els mestres dediquin totes les seves energies a despotricar del Pressing Catch i de tot allò que no sigui Club Super 3.

Vironer ha dit...

Sara Loscos, Puntí, Ballbé... el putu trio-la-benzina. Només falta la reportera farandulera, la Gemma Ruiz, TV3, merda de teatre.
Mestra, sé que lluitar contra tot un sistema happyflower és complicat, i més a teletubilàndia, però no desisteixi. En un món feliç no s'hauria d'ensenyar pressing cath a les escoles, s'hauria d'ensenyar valetudo!

jair d ha dit...

la loscos i la ballbé no es poden veure. no és possible que les barregen en el mateix pam quadrat. queda dit.

Vironer ha dit...

Ja ho visualitzo doncs: ring i fang a dojo per dirimir qui mereix ser la partenaire del Puntí, que pot fer d'arbitre. Sí...

Reu ha dit...

silenci?:
som al minut 40 de la segona part, els defenses em dibuixen la diagonal perfecta, arrenco a córrer, clec...

Reu ha dit...

per l'enquesta "Quin és el personatge català de l'any 2008?" hi podria afegir una opció de 'empat tècnic'?

Vironer ha dit...

Reu de les 03:11, aquest és un cop molt, però que molt, baix.