divendres, 12 de desembre de 2008

Plaga de polls a la UB

Ahir vaig anar a Barcelona perquè un amic quillo em va recomanar un antre on fan tatuatges. Just quan m'hi dirigia per estampar-me un Sí a Bolonya, vaig passar per davant de la UB, un lloc d'aquests on, teòricament, la gent aprèn a ser útil i no a ser escòria. Doncs bé, vigileu. Hordes de polls surten de les portes i finestres de la universitat i ataquen terriblement. Sort que el tatuador també és perruquer i em va afaitar el cap. Té una habitació especial per a cada cosa, la qual cosa diu molt de la seva visió empresarial. També fa mojitos i el seu maromo amenitza l'estada musicant poesia trobadoresca amb una arpa.

11 comentaris:

Josep ha dit...

I pensar que jo, quan era jove i polígam, estudiava a la UB.

Bé, estava matriculat. Copiava els exàmens, plagiava els treballs, li feia la pilota als profes "revolucionaris"... estudiar, estudiar... bé, deixem-ho

Vironer ha dit...

no em digui que també feia veure que llegia El País i duia un mocador palestí

Josep ha dit...

No, tant no he caigut.

Però he participat en assemblees dignes d'un permi del Festival de Cinema Fantàstic i de Terror de Sitges.

Ah, els meus anys de joventut...

Vironer ha dit...

assemblea...puta paraula!

Josep ha dit...

Benvolgut Senyor Vironer:

Algun dia escriuré un post sobre les assemblees universitàries. De moment, una bestreta:

- Tenint en compte que en es darrers quatre anys només tres persones s'han matriculat a Filologia Italiana UB, no seran els propis estudiants els que estan decidint quines carreres han de deixar d'existir?

- Home, això de garantir a tots els universitaris feina d'acord amb la seua formació és perillós. Haurem de construir més centrals nuclears per a donar feina a tots els enginyers nuclears? Haurem de promoure el delicte per a que els criminòlegs tinguin feina?

- Si les universitats tenen plena llibertat per a dissenyar títols i carreres, les universitats de l'Opus Dei faran la carrera de Biologia Creacionista, o els blaveros Filologia Valencia Gonçales-Lissondo

Vironer ha dit...

Ha pensat seriosament presentar candidatura per ser comissionat d'universitats?

Josep ha dit...

Benvolgut Senyor Vironer:

ja faré un post sobre el tema. Però la quantitat de vegades que m'han dit feixista en un assemblea, no està escrit.

Pansete ha dit...

Un dubte em "reconcom": si jo li dic "feixista" a un feixista, estic portant a terme un acte de feixisme? Ai, ai, ai... aquest dubte no em deixa viure...

gatona ha dit...

Vironer, ja veig que està un pèl avorrit, l'hauré de distreure un mica...

Lo Gené ha dit...

AAahhh, si ho sabés...


Doncs per l'Autònoma és pitjor encara, MOLT pitjor.

Lo Gené ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.