dissabte, 20 de desembre de 2008

Trinomi vomitiu: TV+cuina+tast

Els llocs comuns, també anomenats tòpics de merda, són una xacra a la qual recórren sovint els pobres d'esperit i gent amb poca imaginació. Quan a la tele algú cuina i deixa que ho tasti el presentador, algú del públic, una hostessa, o el desgraciat que tasta els bolets que acaba d'anar a buscar amb una càmera al clatell i que ha cuinat algú per ell, per què pebrots quan es foten cullerada a la boca no se'ls hi acut res més que MMMMMMMMM, bo i movent el cap de dalt a baix? És que és imprescindible? És que no hi ha una altra manera de dir-ho? És que sempre és igual de bo? I si és dolent? No ho pots escupir a la cara del cuiner i dir " quina puta merda"? No, resulta que a la tele, la reacció ineludible a l'acció de jalar és MMMMMMMM, peti qui peti. Quina puta poca imaginació i manca de sinceritat.

1 comentari:

Josep ha dit...

"No tinc el paladar adaptat a aquests gustos".
"Ara recordo que el meu al·lergòleg m'ho ha prohibit"
"Ara recordo que el meu sacerdot m'ho ha prohibit"
"Em sembla que l'escalfor dels focus i la toxicitat del maquillatge han alterat les qualitats del teu plat"

Hi ha tantes maneres de dir que el que han cuinat és una puta merda!