diumenge, 15 de febrer de 2009

La nostra cançó (I)

Ella. Aquestes tres setmanes han estat molt especials...
Vironer. Una birra de barril. No han estat malament
E. A mi posa'm un Martini amb quatre gotes de llimona i dos cubitus
V. En realitat es diu glaçons
E. Ai, com ets, sempre em corregeixes, però poses una carona tan mona quan t'enfades...
V. Bé
E. M'agrada aquest local, és tranquil i es pot parlar
V. [collons quin bé de déu, no fotis que se la fot aquell imbècil?]
E. No penses el mateix?
V. Sí, sí, es pot parlar. De fet, és el que fem, oi?
E. Abans et deia que ja són tres, les setmanes
V. Sí, però aquell dia no podies parlar tant
E. Com ets eh
V. I ara [beu, nena, beu, cony!]
E. Amb tres setmanes m'he adonat de moltes coses. Em fas riure, ets molt interessant...
V. Tu també em fas riure
E. I crec que ens hi entenem molt bé
V. On?
E. És que se t'ha de dir tot, eh
V. Ah, és que parles crípticament
E. Eh?
V. [Collons] Sí, E, ja t'havia entès. Jo penso el mateix. Allà ens hi entenem.
E. I aquí?
V. On?
E. Aquí i ara.
V. Ets molt profunda
E. Tens por, oi? Per això la teva actitud a la defensiva.
V. Però que no eres administrativa?
E. Què vols dir?
V. Res, que no pares de sorprendre'm, dius unes coses molt interessants [Jorge Bucay de merda]
E. No m'has respost
V. És que m'espanta el que sento per tu, tot és nou...
E. De debò?
V. [...]
E. Ho escoltes?
V. El què?
E. La cançó que sona. És la cançó que sonava, fa tres setmanes.
V. Guaita quina casualitat [collons]
E. Aquestes petites coses fan que em senti especial, i que et senti especial
V. [¿?]Jo també
E. La nostra cançó...

4 comentaris:

Llenguallarga ha dit...

Quina llàstima que E no us hagi parlat d'"energia", mestre. Estic segura que per aquí no hi hauríeu passat.

Reu ha dit...

no ens deixi així, i quina és la famosa cançó? la versió grega del chiki chiki? (http://www.youtube.com/watch?v=4w_R3wFYKkM)

gatona ha dit...

Marrameu torra castanyes a la voreta del foc...

Pissarra Negra ha dit...

Això és una conversa d'enamorats o és el guió d'una pel.lícula de terror?