divendres, 6 de març de 2009

torna un mite: Chesney Hawkes

Arran d'una intensa discussió sobre si els adhesius de "V" apareixien al TeleIndscreta o al SuperPop (mantinc que era al TeleIndiscreta, i em tornaria a pegar per defensar-ho), vaig recordar. I recordar és perillós, perquè em va venir una tonada (puta paraula). I la cosa deia així...



Bé, tot seguit he pensat "què deu fer, avui dia, aquest julandra?" És viu? Va sobreviure al seu hit? La resposta és al seu web... no només és viu, sinó que el molt desgraciat vol renéixer de les seves cendres i ha entrat a un putu reality anglès que tanca uns quants freaks a una mena de gàbia i s'han d'escapar (o no sé què polles, perquè he perdut nivell d'anglès). En qualsevol cas, aquest és el nou Chesney Hawkes, Ches per als amics, a Takeaway Prison.







1 comentari:

gatona ha dit...

pobre Ches,m'han impactat molt aquestes imatges,tinc el cor esmarrit i atordit...
Vironer,i per quan una biografia del Glen Madeiros? ja friso...