diumenge, 12 d’abril de 2009

EL LLIBRE de Sant Jordi

Els que voldriem que cada dia fos san valenting estem d'enhorabona perquè aviat ve la diada amoroso-festiva de la colònia: Sant Jordi. Sou cagadubtes? Sou dels que estimeu la vostra parella? Si sou d'aquesta mena, jo us dic PSTTTTTTTTTTTTT, no us hi capfiqueu més: us avanço les pistes que ens diu la contra... "Tinc pressa per anar enlloc. Sempre vaig tard, i marxo dels llocs sense adonar-me’n. No sento el mateix durant més de 7 minuts i sempre vull el que no tinc. M’he passat mitja vida perdent coses i l’altra mitja buscant-les, però encara no he trobat el que vull. Sóc imprevisible fins i tot per a mi mateixa, i no sé mai què faré d’aquí a 10 minuts. Començo a fer coses perquè sí, i me’n canso no sé per què. També sóc contradictòria. I una fantàstica mentidera: sóc capaç d’anar a comprar el pa i, si em pregunten, dir que vinc de Bombai. Però això és veritat: No he explicat mai res a ningú. Fins ara."

No busqueu més, compreu-lo abans no s'exhaureixi!

4 comentaris:

Àlex ha dit...

Doncs francament prefereixo el que ja m'he demanat: Teo va a fer pilates i es trenca tots els tendons del cos.
Almenys té missatge subliminal...

Josep ha dit...

I de regal, un bat de beisbol

Reu ha dit...

li ha quedat molt bé el muntatge, senyor Vironer, però increïble.

Vironer ha dit...

Amic reu, és tan cert com que Mitrofan va ser vilment assassinat. Ragali-li a la seva dona, ja veurà com li ho agrairà...
Josep, el bat, amb punxes, oi?
I Àlex, sense comentaris, aquesta edició de què parla és una merda, el millor és Teo i Tinkiwinki: amor a la neu.