dilluns, 25 de maig de 2009

Si torno a sentir que no signeu les cròniques compraré stingers


Anem al gra: periodistes, m'importa una puta merda que us obliguin a cronometrar a la mil·lesima les cròniques que perpetreu (o que, directament, perpetren els serveis de premsa dels partits); no m'importa cap puta merda que m'obligueu a escoltar un colló de vegades al dia la garrulada que no signeu les cròniques perquè bla bla bla, se me'n refot, m'importa un rave; sapigueu que cada vegada que ho dieu em cago en vosaltres i en la mare que us va matricular; per més que ho digueu, no només no em solidaritzo amb vosaltres, sinó que em solidaritzo amb els que imposen quotes de tota mena (ja se sap que les quotes són un bon instrument per a regular el mercat, que si el mercat fos una mena de barra lliure gentalla com vosaltres saturaria el mercat de merda). Collons!

7 comentaris:

Josep Barberà ha dit...

Em temo que quan diuen "estem en contra de les quotes en eleccions" deuen voler dir "estem en contra de NO PODER MARCAR les quotes que ens isquen dels collons en eleccions".

Salutacions

albert ha dit...

Totalment d'acord. Vironer, president.

Josep ha dit...

Alfun dia prodien explicar que són els "criteris periodístics" dels que tant parlen.

Josep ha dit...

Volia dir "algun dia"

Pere Llufa ha dit...

Totalment d'acord.

I no us oblideu del minutatge que afegeixen ara: PSC 56 segons, CiU 48 segons, ERC 31 segons...

Un cronòmetre pel cul connectat a 12 cartutxos de dinamita els fotria jo.

Albhert ha dit...

Ja se que aquest comentari el poso on no toca, però no vull que s'el pugui saltar:

El cromos d'V, de tota la vida al teleindiscreta!! i si s'ha d'ostiar amb algú per defensar-ho, em truqui, que el vinc a ajudar.

Per cert, remake a la vista:http://universotv.com/2008/10/10/habra-un-remake-de-v/
Serà tan bo com el de Battlestar galactica? ho dubto i ho espero.

culé ha dit...

Para los del chorreo, para los del cagómetro, para los de las remontadas, para los de los pañales, para los del villarato, para los del platiniato, para los pro-chelsa, para los pro-manchester, para los boludos, para los del espíritu de Juanito, para los del miedo escénico, para los pro-CR, para los pro-robben, para los de las 9, para los de las 31, para Tomas Guasch, para Roncero, para los de todavia no jugasteis contra nadie, para los de salen si motivación, para el Pipita, para Marcelo, para..