dissabte, 6 de juny de 2009

Petita llagosta i Berlusconi: 2 mites

Amics, avui és un dia trist per als éssers lliures: ha mort la petita llagosta en acte de servei, amb un cordill de niló a les pilotes i un altre al coll, ni més ni menys que en un hotelot de Bangkok, als 72 anys (!). Des d'aquí el meu reconeixement a la petita llagosta.

L'altre home lliure que la turba falsa de benpensants i els garants de la doble moral es volen carregar és en Berlusconi, per fotre festes a la seva puta mansió de Sardenya amb nenes de 18 anys sortides d'un catàleg de models. No només no el critico, sinó que critico els envejosos que donarien un colló i part de l'altre per estar en el seu lloc o ser un dels seus amics per passar una amena jornada gaudint d'idíl·lics paisatges...El meu reconeixement per ell i pel seu col·lega que estava a punt d'embocar el primer forat. L'edat no perdona, però devia tenir un bon putt.

7 comentaris:

Josep ha dit...

T'imagies el Montilla amb noies de divuit anys>?

albert ha dit...

Jo no m'imagino el Montilla trempat.

fati ha dit...

"El meu reconeixement per ell i pel seu col·lega que estava a punt d'embocar el primer forat. L'edat no perdona, però devia tenir un bon putt"......


LLEGIR aquest paràgraf i esclata d'RIURE ha estat instantàni com el Nescafé

Vironer ha dit...

Voleu dir que en montilla no es ciborg? Em sembla que no més és capaç d'empalmar-se quan es recarrega en alguna màquina. Altra cosa és el Duran Lleida...

Modgi ha dit...

Això sí que mereix una biopic, i no la merda de l'oliver stone amb el george w.bush.

Pare Bukkàkez ha dit...

Ui, en Duran Lleida fot pinta de fucker. Segur que fa la catapulta i el matador... alhora!

Ara, això també t'ho diré: fot pinta de fetitxista extrem. Les seves fílies segur que són fòbies pel Pedrojota.

Pere Llufa ha dit...

Ja ho diuen dels democristians, cristians de cintura en amunt, demòcrates de cintura en avall...