dijous, 25 de juny de 2009

Pregunta d'examen

No tinc temps per posts "currats" (vaig prometre que algun dia parlaria d'aquesta puta merda de currar i currar-s'ho). Com que a dia d'avui vaig de putu cul, tenia dues opcions: la que veureu a continuació o la que parla de les cançons amb missatge social/protesta/denuncia, a l'estil "Macaco y sus amigos". Opto per la primera perquè m'ocupa 3 minuts, els mateixos que hauríeu de tardar vosaltres en endevinar la senzilla pregunta. Fins i tot el típic subnormal que avui ha sabut que ha suspès la selectivitat i els pares del qual en culpen el sistema educatiu ho endevinarà si els darrers mesos ha mirat TV3 [*pista].
La pregunta és la següent:

Qui i per a què fa servir aquesta foto?


















1. El rei d'espanya per amenaçar que les repúbliques porten a presidents negres.
2. Sarkozy per ensenyar a la quilla del solàrium el to de morè que desitja.
3. Berlusconi per demostrar que ell no té berrugues al costat del nas.
4. Antoni Bassas per cascar-se-la.

Qui i per a què fa servir aquesta foto?














1. Àngela Merkel per demostrar que són pastadetes però que, a diferència de la morena, no té risc de patir càncer de pell.
2. Carmen Franco per mostrar que ha heretat collarets amb perles més gruixudes.
3. Berlusconi al seu proveïdor per ensenyar-li què no desitja.
4. Antoni Bassas per foradar amb dards a la seva habitació de motel.

4 comentaris:

bule ha dit...

que potser es refereix al vici de "la nostra" per convertir qualsevol merda dels USA com a excusa per treure a pantalla en Bassas?? no ho crec.

Pere Llufa ha dit...

Vinga, 10 euros a la 4.

Hi ha quartos a guanyar, no?

Pistòfol Mongeta ha dit...

Diria que és la de Berlusconi, però no n'estic segur... Algun comodín?!

Vironer ha dit...

Fa bé de no creure-ho, Bule, però també té raó. Entre els accidents de trànsit a Majadahonda que ens foten a la "nostra" i les notícies de merda washingtonianes per colar cròniques del Bassas les notícies s'estan convertint en una puta merda "cosmopolita".
Pere Llufa, vostè devia aprovar amb solvència la selectivitat. M'equivoco?
Pistòfol, jo també idolatro Berlusconi. De fet, em passa amb ell el mateix que li passa a en Bassas amb l'Obama*.
*pista