dimecres, 30 de setembre de 2009

Carta censurada a l'ABC. Madrid 2016

[Carta al director traduïda que no m'han publicat a l'ABC]

Madrid dada por culo
Quan la colla d'apoltronats del COI, aquesta puta barreja d'aristòcrates i vividors, doni pel cul Madrid 2016, aleshores començaran a sortir veus que diran que ja se sabia. Veus que fins al matí anterior hauran venut la puta merda de la corazonada i vés a saber quantes parides més.
A mi no m'enredareu.
Us tinc a tots clissats, falsos. Aquests tatuatges que us heu fotut a la cigala amb les cinc anelles els haureu de tapar a qualsevol forat negre que trobeu en una sauna amb sanefes a les parets. I la mà del logotip, de làtex, per tocar-vos lascivament...
No m'enredareu. Tu tampoc, borbó, fent somriure de saber perdre i anant de bon ambaixador. T'estaràs consumint per dins, com la colla d'aduladors engominats que t'acompanyen. Foteu-vos, cony!
L'olimpisme, com el campisme, és una merda. Però té l'agravant que els que el practiquen van de senyorets amb ínfules de savoir faire.
Des de la colònia us dic, amb afecte, que me n'alegro, que us hagin donat pel sac.

Vironer
Bouvet Island

Adjunto foto por si considerais escayente poner-la y queda espacio. Es una metafora de "cerramos la barraqueta".

5 comentaris:

Pere Llufa ha dit...

........

(M'heu deixat sense paraules. Bravo!)

Martí ha dit...

No saps quantes ganes tinc que Chicago 2016 s'ho emporti. O qui sigui, menys Madrid.

Josep ha dit...

Sí, però els calerons de la campanya de promoció ja els hem pagat.

Al teu poble no hi ha CAP? Al teu barri no hi ha metro? Doncs et fots, que de moment ja ens ha costat uns quants milions d'euros...

Vironer ha dit...

Hi ha club Rasputin a Copenhague?

Pare Bukkàkez ha dit...

Amb tanta corazonada, a veure si els agafa un atac de cor a tots aquest imbècils quan els diguin que "Madrid, mis cojones"!