dijous, 3 de desembre de 2009

Ja hi som: un putu nen prodigi al diari

Costa descriure el fàstic que em foten els anomenats nens prodigi els pares dels quals els obliguen a vantar-se públicament de la merda que sàpiguen fotre.


I no té res a veure amb l’enveja. Jo et podia recitar amb criteri del diccionari de sinònims els sinònims, què si no, de puta, maricó, desgraciat, llepaculs, navalla, subnormal, merda i idiota. Després vaig afegir termes compostos, qüestions complexes, de la meva collita, com fill de puta, et mataré, o vés a prendre pel cul. I així, fins avui. Pocs, als 7 anys, tenen aquesta competència lingüística. I, a més, autodidacte. Els meus pares em van deixar triar. “Nen, mira, pots triar entre el Tinkiwinki, el Teo menjaflors i el diccionari de sinònims. El diccionari de sinònims també pot ser divertit, hi ha moltes maneres de dir divertit, per exemple”. I què respon un nen avançat de 7 anys? “Gràcies, pares, però sóc amo del meu destí. M’importen un rave els sinònims de divertit, vull saber com dir puta de mil maneres diferents”. Així que no em digui ningú que no era un prodigi, quan sense despentinar-me, si et veia de quatre potes, et podia dir "mira, a aquest sodomita li agrada que li entrin per l'ull de les quaranta arrugues".


Els meus pares estaven orgullosos de mi. Havia escollit entre dues portes per mi mateix. Entenia la dicotomia. O dicotomies. Odi o tocabongos? Ciutadà o súbdit? Llibertat o colònia? Corbs o colomets blancs? Els meus pares també eren un prodigi. Ho eren perquè no em van treure a fer el préssec pels diaris i per les teles. No havien de demostrar res a ningú, no havien de demostrar que podia dir putarra, putarranga o del sindicat de l'oposició i quedar-me tan ample, no m’havien d’exposar púbicament perquè pobres d’esperit es fotessin palles i miressin amb menyspreu els seus fills idiotes.

13 comentaris:

Dr. Muerte ha dit...

Posi algun link home! Que tinc ganes de saber més coses del puto ninyato repentinat que parla de l'Osteoporosis... Espero trobar-me'l en alguna convenció de metges i posar-li unes gotetes "d'allò" en el cola-cao...

sr. manel ha dit...

Jo diria que el nen aquest ja va sortir fa temps per la tele. El que m'intriga és que està igual que fa un parell d'anys... No serà un nan o un pigmeu o algo així?

Pere Llufa ha dit...

Això dels nens prodigis està realment sobrevalorat. A la meva escola hi havia nens prodigi capaços de tombar a porros/palles/xibeques/conduint a qualsevol adult.

Jo mateix era un prodigi per la meva capacitat de rascar-me les boles hores i hores sense encetar-me-les.

Però és clar, els nostres pares no van saber-ho veure com una manera de fer calers.

Valero Sanmartí ha dit...

Ara em diran agosarat, però jo crec que els nens prodigi són tots els mateix. Però no són un nen, sinó un mateix nan subdesenvolupat que fa diners de les exclusives que guanya fent-se passar per diversos nens prodigi.

Albert B. i R. ha dit...

Després aquests nens acaben sent uns desgraciats addictius a tota merda i més. Tanta pressió, tantes expectatives que frustren i peten! I a sobre pobres, k els seus pares els hi foten tot el que han guanyat!

Josep ha dit...

Algun dia faran el mateix amb els avis prodigis. "Té 105 anys i Alzheimer, i ja ha après a parlar en 8 idiomes"

Paraula de verificació: ratecul

Oriol ha dit...

Joselito i Marisol són dos referents per a qualsevol pare que vulgui educar com cal als seus fills!

I què me'n diu dels pares que tenen nens imbècils i vagos rematats i diuen allò de "el què passa és que el nen és superdotat, per això li costa concentrar-se, m'ho ha dit la professora".

Modgi ha dit...

Segons la teoria del sr.Valero (apassionant, d'altra banda)el nen que sortia a cròniques marcianes i l'enano del bagdad serien la mateixa persona. Revel·lador...

Vironer ha dit...

Parlem amb propietat, amics: el petit gran home era el puto Holy One.

Senyor Merdevalista ha dit...

Collons, mossènyer Modgi, ja veig que no sóc l'únic a qui se l'hi ha aparegut en Galindo darrerament...

poll ha dit...

http://www.vilaweb.tv/

Green Kokichi ha dit...

When using a laptop as a desktop replacement the battery should not be left in for long periods of time. The laptop will over time discharge the battery. Remove the battery,making sure that it is charged to 50% and store it in a dry, warm place. Ensure that it is wrapped protectively and nothing will be dropped on it.
The battery should be re-installed every 3-4 weeks and allowed to fully discharge. Leaving a battery in storage for longer than this without using could cause the battery to fully discharge as the circuitry of the Asus laptop battery itself consumes power glasses.
Leaving a battery in a laptop while using an electrical outlet for long periods of time will keep the battery in a constant state of charging up and that will reduce the life cycle of the battery.


ASUS Laptop battery
send bulk sms

Green Kokichi ha dit...

When using a laptop as a desktop replacement the battery should not be left in for long periods of time. The laptop will over time discharge the battery. Remove the battery,making sure that it is charged to 50% and store it in a dry, warm place. Ensure that it is wrapped protectively and nothing will be dropped on it.
The battery should be re-installed every 3-4 weeks and allowed to fully discharge. Leaving a battery in storage for longer than this without using could cause the battery to fully discharge as the circuitry of the Asus laptop battery itself consumes power glasses.
Leaving a battery in a laptop while using an electrical outlet for long periods of time will keep the battery in a constant state of charging up and that will reduce the life cycle of the battery.


ASUS Laptop battery
send bulk sms