divendres, 8 de gener de 2010

Avui va de merdes


Aquesta foto escau per al text que ve a continuació, el guió ho exigeix. No és res gratuït, i està tractat amb el màxim respecte i sensibilitat. Sense aquesta foto, el post coixeja. Aquesta noia podria ser ben bé la inspiració que amenitza les manualitats durant les fredes tardes washingtonianes del nostre enviat especial Antoni Bassas. Però no. L'àvid seguidor dels TN sabrà que la inspiració pallejadora del Bassas és


Però en realitat no volia parlar d'això. Fa temps que rebo allaus de mails demanant-me la opinió sobre les darreres novetats culturals, coneixedors que estic a l'última en tendències urbanes, teatres alternatius i performanves cosmopolites. Fins i tot la "Reportera Farandulera" se'm va insinuar una tarda perquè li supervisés una crònica. He llegit a l'Avui el següent: "Qollunaka presenta Okupastorets IV al Teatre Alegria". Ho sé. Promet. I ara mireu què afegeixen: "L’espectacle, a banda d’una lectura irònica de l’actualitat, inclou 70 persones en escena amb música en directe, una coral i un quadre de ball flamenc". Penseu-hi. M'he proposat insultar una mica menys, però és que què putes significa aquest cony de merda de barrejar el putu flamenc de merda amb les ínfules d'entendre la puta realitat com per fer-ne un tractament irònic i amb una puta coral entremig que no hi pinta res i 70 subnormals rascant-se les boles mentre uns quants tocabongos foten soroll evitant que se sentin les coristes que deuen ser uns petardos. Vaig a comprar munició.
Aviat parlaré de la no sé què que ha guanyat o quedat finalista de no sé quin premi i que va de super guai amb el títol d'un llibret de merda el nom del qual no me'n recordo.
Salut i bon any. A la merda!

13 comentaris:

Pere Llufa ha dit...

La bilis que en aquests moments em surt per la boca m'impedeix afegir res.

Només se m'acut una resposta a aquest tipus de propostes "culturals": es diu XM-25.

Modgi ha dit...

egosurfing, Vironer, de Llúcia Ramis, i és un fetus que ningú va voler-se follar a ses illes, de manera que va emigrar fins l'única ciutat on els mansos et poden cobrir nomès per ser guai.

Josep ha dit...

Però aquests 70 infrahumans, cobren subvenció o no?

Remitjó ha dit...

Ha vingut vostè fort després del parèntesi nadalenc. S'agraeix, ja estava pensant que la humanitat tenia remei...

Vironer ha dit...

Pere Llufa, això és una joguina, i no la merda de la granja click que em van regalar l'altre dia.
Modgi, ho havia de dir eh, no se n'ha pogut estar, de dir el nom rabiosíssim del llibre. Collons!
Josep, no ho dubti. Ja deu saber que la cultura en aquest país està més untada que l'estimat president Camps. La lògica del mercat (si no ets productiu, mor, fill de puta) no va amb la faràndula.
Gràcies Remitjó. El parèntesi nadalenc que diu em dona bilimunició per tot l'any.

Valero Sanmartí ha dit...

No us perdeu el documental que passen al 33 aquesta nit:

"Okupes flamenquillos: reproducció per espores o plaga bíblica?"

PS: ¿per quan una llei que prohibeixi els malabars?

Albert B. i R. ha dit...

Res del que porti un excés de "k's" pot ser bo.

iaiapunkarra ha dit...

Buf, quantes coses podria dir sobre les "kafetas flamenkas" tan enrolladíssimes que monten, i que si proposes fer una botifarrada popular et diuen que això és de "indepes". I suposo que amb això dels pastorets flamenkos també hi faran sortir gays i lesbianes, ecologistes, tots vegans -res de matar xais- i en bicicleta. Com vaig dir una vegada, si això és ser d'esquerres, a mi que em busquin a la barraca dels amics del rifle. O dels trabucaires.

Senyor Merdevalista ha dit...

S'ha posat vostè d'acord amb el Pare Bukkàkez alhora de posar fotos, mossènyer?

Ja que ha parlat de flamenc, fa dies que em foto de mala llet gràcies al nou anunci d'Estrella Damm. A banda que la beguda és pixat de burra a la mínima que perd el fred (i el perd ràpid), per què collons barregem Barça, cervesa i flamenc????

Noa Literal ha dit...

A mi abans m'agradava tot el que tenia un toc "flamenquillo" (que no "quillo") però tenia prohibit dir-ho a casa...el meu pare emmalaltia...ara més aviat em disgusta. No se perquè però li he agafat com mania. La mateixa mania que tinc a l'accent andalús...

Lo Gené ha dit...

Parlant de malabars, l'altre dia entrant a Barcelona, en un semàfor de la diagonal un pollós es va posar a fer malabars, tot esperant que els conductors li donessin algun que altre euro. Ningú li va donar res. Vaig estar temptat d'atropellar-lo brutalment.

Compte amb ells, estan agafant confiança.

Anònim ha dit...

Avans d'opinar, si no es que ets un jilipolles flatu-i-lent, com sembles, s'ha de coneixer de que parles i no omplir la boca, en aquest cas el blog, de paraules que evidencíen la teva cretinitat. En una cosa, però, tens raó: Es veritat, avui va de merdes.

Satanàs ha dit...

Estic amb anònim.