divendres, 15 de gener de 2010

Odio Barcelona MCMXIIILD

Avui desenvoluparé la idea que, gràficament, vaig avançar l'altre dia (per entendre'ns: la cagarruta). Com ja he dit altres vegades, odio profundament Barcelona perquè representa tot allò que em fot una ràbia que t'hi cagues. Per exemple, la hiperactivitat. Si veus un nen hiperactiu, el primer que et ve al cap és fotre-li una patada. A ell i a son pare, ara no discriminaré. Es fot a tot arreu, ho toca tot, sempre fot cullerada, sempre té alguna puta ocurrència. En definitiva: no descansa, i el que és pitjor, no deixa descansar. Descansar és un gaudi d'éssers civilitzats, i el contrari de descansar és no parar quiet. Si et diuen cul inquiet no és bo, és que ets un putu torracollons i que millor que escampis la boira si no vols que et girin la cara o, millor encara, que et matin. L'imbècil necessita tenir les hores del dia ocupades, necessita fer coses, distreure's, anar aquí i allà, no parar quiet. Necessita no tenir temps per pensar perquè si ho fes s'adonaria que és imbècil. No sap que amb la seva activitat frenètica emprenya gent que descansa. És un dany col·lateral en sí mateix, una anomalia social, perquè pertorba.

Doncs això és Barcelona. No hi ha puta activitat, iniciativa, tèndència, performance, esdeveniment, manifestació, concert, seu, subseu o capitalitat que no demani. Que quatre subnormals a Berlin fan una ballada en un punt concret de la via pública i després escampen la boira per separat? Barcelona també. Que quatre pidolaires i meuques es despiloten al metro de Londres? A Barcelona també. Que a Tegucigalpa homenatgen el Jackson amb una ballada? A Barcelona la fem més gran. Que surt a concurs la seu estable de l'Agència Europea de Subnormals? Barcelona hi optarà. Que detenen un lituà de Greenpeace a Belfast? Mani a Barcelona. Que el Bruce dels repebrots fot dos concerts a Madrit? A Barcelona, 3. Que el Garci fa pel·lis a Madrit? A Barcelona ve el reconsagrat Woody (pels amics). Que existeixen jocs olímpics de neu? A Barcelona falti gent. I els d'estiu? Ja en van fer uns, però hi tornaran, no ho dubteu, collons! Que un fotògraf fa fotos a milers de subnormals nus a Viena? Doncs aquí també, i les ties ensenyaran ben bé la figa! Teletubbielàndia busca capitalitat a la Terra? Hi ha un local de Gràcia de puta mare. Voleu un Fòrum, eh, el voleu, el voleu? Doncs aquí el teniu, fills de puta. Que a Amsterdam hi ha putes als aparadors? Doncs aquí les fotrem al carrer. Els Monegres tenen una discoteca al putu desert? Doncs fotré una plaça desèrtica al Fòrum, la més gran de la galàxia, i ja veureu, baturrus! A Rio toquen bongos? Aparteu les criatures que Barcelona ja és la capital dels tocabongos.

Barcelona és allò de "i jo més" o "doncs jo primer". O "doncs jo també". O "però el meu, millor".
Estic a punt de fotre forats al teclat perquè m'estic excitant de mala manera.

12 comentaris:

Senyor Merdevalista ha dit...

Veig que Barcelona li corrou el fetge. El comprenc. Pensi que jo hi visc i que n'estic fins als collons de l'aparador, la modernitat, la multiculturalitat i l'ecopropaganda, per mentar només certes coses. Sort que no visc al centre, que si no...
Aquesta ciutat necessita una reforma dràstica. L'actual fa sentir vergonya, cony.

PD: El Fòrum és, al costat de la Plaça de les Glòries, una de les pitjors espifiades de l'Ajuntament. Ni gespa ni arbres, pur ciment. I els bancs com parrilles, que amb la calor deixaven els culs de la gent com els dels micos...

Pere Llufa ha dit...

Totalment d'acord.

I afegiré que un dels motius d'odi que tinc a Barcelona, a més del què heu dit, és que aquesta manera de pensar que tota Catalunya és seva, amb absolut menyspreu per a la resta del territori i amb uns aires de superioritat que fan esfereir sinó fos que moltes vegades fan riure.

Aquest centralisme que, admetem-ho, és pitjor que el de Madrid.

Voleu uns jocs, voleu un fòrum... doncs us els pagueu vosaltres i els foteu a casa vostra, però no ens toqueu els collons a la resta.

Vironer ha dit...

Quanta raó teniu, collons!

Dr. Muerte ha dit...

L'aplaudeixo de peu i em cago en Barcelona! Tot alhora! Tot això que diu, barrejat amb la gran quantitat de xusma que hi circula va ser el detonant de la meva partida a ultramar (que no Ultramort). I per mi que Barcelona exploti i quedi un forat com el de "la puerta del infierno" d'Uzbekistán !!!!

Senyor Merdevalista ha dit...

No la faci explotar Dr., collons, que a la parròquia encara ens agafaria l'ona expansiva!!!

Srta. Tiquismiquis ha dit...

Aquest matí he escoltat que el Sr, Clos pensava expandir l'ona colonitzadora barcelonina fins a Andorra amb aquesta parida olimpica hivernal. Sort que el van desterrar a climes més càlids.

Senyor Merdevalista ha dit...

Més càlids, diu?? Srta. Tiquismiquis, vostè ha estat a Turquia a l'hivern? Perquè el fred és colpidor, allà...
Per cert, m'estranya que no s'hagi desatat cap crisi diplomàtica d'envergadura amb Turquia, tenint en compte les cagades d'aquell energúmen.

Remitjó ha dit...

I jo que ja ho tenia tot entés amb el cagarro!

Albert B. i R. ha dit...

Doncs imagini els que hi vivim. Farts de tantes tonteries! I d'acord amb el Senyor Merdevalista: el Fòrum i LEs Glòries, horrible. Tit i que el nou nyap de la plaça Lesseps no es queda enrere!

Markutis ha dit...

M'he resistit durant tot aquest temps, però avui m'ha matat perquè ha tocat la fibra. Al meu bloglines va directe!

Josep ha dit...

Un servidor ja està buscant casa lluny d'ací. I també d'allà.

Anònim ha dit...

Quina ràbia que em fan els sociates!