dilluns, 18 de gener de 2010

"Quan sigui avi ho explicaré als meus fills"

Aquesta frase, o és brillantment absurda, o és una cagada. O s’articula a consciència, i s'és el putu rei, o es perpetra, i s'és un putu dic-coses-incoherents. Si es té en compte el nivell de qui la va pronunciar em decanto per la segona opció. No diré qui ho va dir per respecte. El Bernat Soler la va dir mentre s'excitava veient el Messi. El nivell dels comentaristes, perdó, contertulians, dels partits que retransmet TV3 els dissabtes és alt, altíssim. Només veig els partits del Barça, perquè en realitat el futbol, més enllà del Barça, m’importa una merda. Però només de pensar com deu ser veure un Racing-Xerès amb aquestes dues llumeneres amenitzant la vetllada... Destacaria, a banda de la frase que encapçala això, una interessant dissertació entre els contertulians sobre el concepte "campió d'hivern". Al Soler no li convenç aquest "títol honorífic", però el brillant analista tècnic Pitxi Alonso, el llest de la classe, va instruir l'audiència, es va guanyar el sou i va dir que era per les estadístiques i tal.
Què es pot esperar d’algú que bateja el seu difunt programa de ràdio “Els millors anys de la nostra vida”? Si tenim en compte que es tractava d’un programa d’esports, i no un remembering dels anys sexualment actius de la Núria Feliu, és normal que la cosa se n’anés a la merda. Per exemple, si idees un producte d’alta tecnologia aplicat a la indústria nanotecnològica, li pots posar, per exemple, Robotech. Si li fots Sospirs de mitjanit, segurament no te’l compraran. I així va ser. Bé, fins que el va fitxar TV3.

6 comentaris:

Remitjó ha dit...

Sr. Vironer, jo crec que el que ha fet aquest senyor és una confessió. Ha comès uns crims molt lletjos, el "marrandango", i com el "Mounstruo de Asteten" (o com es diga l'austríac aquell carda filles...), tindrà FILLS-NÉTS...

Albert B. i R. ha dit...

El moment àlgid del Bernat Soler va ser el seu demostrat anti-madridisme durant el Madrid-Milan. Mira si tenen poca feina els polítics que el van criticar per això i tot!

Pere Llufa ha dit...

Hi ha coses que és millor esperar a la senectud per explicar-les als fills. Potser amb sort ho atribueixin a l'alzeimer.

Per exemple:

"Fill meu, saps totes les vegades que t'he pres la temperatura ficant-te el termòmetre al cul? Doncs no era el termòmetre. Tampoc el dit."

Josep ha dit...

crec que el Remitjó té raó: ací s'amaga alguna obscura història sexual i violenta. I mooolt immoral i il·legal

Senyor Merdevalista ha dit...

Argh, no em toqui la fibra amb "Robotech", mossènyer, que em donarà algu, cony!

Excepte el malaurat Andrés Montes, que realment no retransmetia res sinó que feia el seu "show" particular, el món de les retransmissions de futbol a la televisió és un puto infern ple de subhumans sospitosos d'haver sofert una severa poda neuronal a base de mamar licor d'una granja ucraïnesa, sinó és que ja han sortit així de fàbrica.
No donen per més, és així de lamentable.
Ara m'ha vingut a la memòria quan a Antena 3 van començar a retransmetre partits del Barça en català... se'n recorda? Quin malson, collons...

Vironer ha dit...

La interpretació pederàstica, i m'avergonyeixo de dir-ho, no em va passar pel cap. Demano disculpes per aquest descuit, per aquest suspens odisfèric flagrant.